» Zwrot towaru i reklamacje

Zwrot towaru i reklamacje

1. Zwrot towaru.
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Towar zwracany jest na koszt klienta i nie może nosić śladów używania/zniszczenia. Klient musi wiedzieć, że ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru rzeczy, jej cech i funkcjonowania. Zwracana cena produktu jest pomniejszona wtedy o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. 

Najpóźniej w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy, sprzedający zwróci klientowi koszt zakupionego towaru wraz z kosztami przesyłki towaru do klienta. Zwrot ten zostanie dokonany taką samą drogą jaką klient zapłacił za towar, chyba że klient zgodzi się na inną formę przekazania pieniędzy. W przypadku zwrotu płatności przelewem, klient musi podać dane do przelewu dołączone do przesyłki zwrotnej lub dane personalne do przelewu przekazem pocztowym. 
Jeśli klient w momencie zawarcia umowy wybrał sposób dostarczenia przesyłki inny niż najtańszy z możliwych, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu wyższych kosztów przesyłki, a jedynie do najtańszych kosztów przesyłki. 

Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:
HEWAN Małgorzata Kania
Niedźwiady 16/5
62-800 Kalisz

2. Reklamacje 
Klient ma prawo do reklamacji towaru. 
Reklamację można złożyć na dwa sposoby:
a) klienci, którzy dokonali rejestracji w sklepie mogą złożyć reklamację logując się na konto w sklepie i skorzystać z gotowego formularza reklamacji.
b) klienci bez rejestracji reklamując towar wysyłają wraz z nim samodzielnie sformułowany opis wady towaru, oraz  swoje dane kontaktowe.  

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną klientowi zwrócone. 
Ze względu na rodzaj sprzedawanego towaru w sklepie, reklamowany wadliwy przedmiot nie jest poddawany naprawie a wymieniany na nowy. W przypadku braku możliwości wymiany towaru na nowy, sprzedający zwraca klientowi koszt zakupu wraz z kosztami przesyłki. Klient może również wybrać inną opcję - obniżenie ceny towaru wadliwego. 

W obu przypadkach reklamowany towar należy wysłać na własny koszt, na adres firmy:
HEWAN Małgorzata Kania
Niedźwiady 16/5
62-800 Kalisz
Przejdź do strony głównej

Nasze hity

Promocje

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).